dc.contributor.author |
Опольська, Іванна Степанівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-04-25T07:59:10Z |
|
dc.date.available |
2023-04-25T07:59:10Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Опольська І. С. Формування рефлексивних умінь учнів-піаністів школи мистецтв: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Музичне мистецтво) / Іванна Степанівна Опольська. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 96 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7406 |
|
dc.description.abstract |
Неабияка роль у розвитку національного шкільництва відводиться закладам початкової мистецької освіти, які покликані забезпечити в умовах освітньої діяльності, як провідної, розвиток учня, здатного творчо мислити, зіставляти та аналізувати факти, аргументовано захищати власну точку зору, тобто формувати ключову компетентність мистецької освіти – уміння вчитися. Зазначене вміння передбачає набуття індивідуального досвіду участі учня в освітньому процесі, оволодіння здатністю до самоаналізу, самоконтролю, самооцінки та самокорекції, що неможливо без сформованої рефлексії. Мета дослідження – визначити, теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити педагогічні умови формування рефлексивних умінь учнів-піаністів школи мистецтв. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
014 Середня освіта (Музичне мистецтво) |
uk_UA |
dc.title |
Формування рефлексивних умінь учнів-піаністів школи мистецтв |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
96 |
uk_UA |