Короткий опис(реферат):
Неабияка роль у розвитку національного шкільництва відводиться закладам початкової мистецької освіти, які покликані забезпечити в умовах освітньої діяльності, як провідної, розвиток учня, здатного творчо мислити, зіставляти та аналізувати факти, аргументовано захищати власну точку зору, тобто формувати ключову компетентність мистецької освіти – уміння вчитися. Зазначене вміння передбачає набуття індивідуального досвіду участі учня в освітньому процесі, оволодіння здатністю до самоаналізу, самоконтролю, самооцінки та самокорекції, що неможливо без сформованої рефлексії. Мета дослідження – визначити, теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити педагогічні умови формування рефлексивних умінь учнів-піаністів школи мистецтв.