ElarK-PNU

Психологічні особливості мотивації досягнення у старших школярів з різним типом локус контролю

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Галкіна, Юлія Миколаївна
dc.date.accessioned 2023-11-09T11:45:15Z
dc.date.available 2023-11-09T11:45:15Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Галкіна Ю. М. Психологічні особливості мотивації досягнення у старших школярів з різним типом локус контролю: бакалаврська роб.: 053 Психологія / Юлія Миколаївна Галкіна. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 62 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7598
dc.description.abstract Високий рівень мотивації досягнення сприяє прагненню особи до підвищення рівня власних можливостей, виконання щоразу важчих завдань, розвитку в себе різного роду якостей і навичок, які допомагатимуть успішно вирішувати поставлені перед нею завдання. На рівень вираження мотивації досягнення впливає низка чинників, серед яких варто виокремити домінуючий тип локусу контролю, що характеризує властивість особистості приписувати власні успіхи та невдачі зовнішнім або внутрішнім факторам. Мета дослідження – виявити рівень вираження мотивації досягнення у старших школярів з інтернальною та екстернальною локалізацією контролю. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 053 Психологія uk_UA
dc.title Психологічні особливості мотивації досягнення у старших школярів з різним типом локус контролю uk_UA
dc.type Бакалаврська робота uk_UA
dc.format.pages 62 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу