Abstract:
На сучасному етапі розвитку суспільства стало зрозумілим, що вся система знань про світ, людину й суспільство має бути переглянута в напрямку повернення до цілісного знання єдиної картини світу. Саме стандарт виділяє мінімум змісту математичної освіти і мінімальні вимоги до цього змісту та стає основою диференціації навчання. Незважаючи на наявність значної кількості публікацій, окремих досліджень, в яких у тій чи іншій мірі розглядалась проблема паралельності прямих і площин в просторі, необхідно зазначити, що існуючі дидактичні матеріали по даній темі, які має вчитель в своєму розпорядженні в даний час, не є достатньо насиченими відповідним матеріалом. Мета роботи – розробити методику вивчення теми «Паралельність прямих і площин в просторі» в курсі математики 10 класу на рівні стандарту.