Abstract:
Функції, многочлени, рівняння і нерівності є одними з важливих змістовних ліній шкільного курсу математики, осмислення ролі яких у реалізації сучасних підходів до навчання є актуальним методичним завданням. Функціональна лінія акумулює всі знання та прийоми діяльності з інших змістових ліній, має велике значення для забезпечення математичної компетентності – здатності розв’язувати прикладні задачі, задачі з «життя», адже функції слугують математичними моделями різноманітних закономірностей і явищ природи. Мета дослідження полягає в тому, щоб розробити методику вивчення функцій, многочленів, рівнянь та нерівностей в 10 класі на профільному рівні змісту освіти, яка дасть можливість учням краще засвоїти курс алгебри і початків аналізу середньої школи, розвинути математичне мислення, увагу, пам’ять в учнів.