Аннотации:
Одним із головних завдань сучасної школи є створення такої системи навчання й виховання, яка б забезпечувала освітні потреби кожного учня відповідно до його нахилів, інтересів, можливостей. Однією з багатьох форм естетичного розвитку учнів є музичне виховання, де найбільш розповсюдженим і доступним видом діяльності є хоровий спів та вокально-хорова робота. Спів у хорі та колективних вокальних формах розвиває дитину як особистість, розвиває такі її якості, як дисциплінованість, цілеспрямованість, творчу активність, а також сприяє формуванню духовної культури в цілому. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати методи формування співацьких навичок молодших школярів на уроках музичного мистецтва та апробувати їх, виявити педагогічні умови формування вокально-виконавських умінь на уроках музичного мистецтва.