Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Кушнірук, Вікторія Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2024-04-08T11:15:02Z | |
dc.date.available | 2024-04-08T11:15:02Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Кушнірук В. В. Текстові моделі та письмові гайди як засіб розвитку іншомовної компетентності в письмі учнів початкових класів: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Вікторія Володимирівна Кушнірук. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 71 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7917 | |
dc.description.abstract | Розвиток іншомовної компетентності є одним із ключових завдань сучасної освіти, адже це дає можливість учням початкових класів в подальшому спілкуватися з іншомовними співрозмовниками, вивчати іноземну літературу, отримувати інформацію з іноземних джерел. Текстові моделі та письмові гайди є ефективними інструментами для розвитку іншомовної компетентності в письмі учнів початкових класів. Їх використання допоможе учням зрозуміти структуру різних текстів та вдосконалити навички письма, розвинути творчість та навички креативного мислення. Мета дослідження полягає у створенні обґрунтованої методики використання текстових моделей та письмових гайдів для інтенсифікації оволодіння уміннями та навичками в письмі на уроках англійської мови учнями 4 класу, та її експериментальній перевірці. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 013 Початкова освіта | uk_UA |
dc.title | Текстові моделі та письмові гайди як засіб розвитку іншомовної компетентності в письмі учнів початкових класів | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 71 | uk_UA |