Abstract:
Розвиток іншомовної компетентності є одним із ключових завдань сучасної освіти, адже це дає можливість учням початкових класів в подальшому спілкуватися з іншомовними співрозмовниками, вивчати іноземну літературу, отримувати інформацію з іноземних джерел. Текстові моделі та письмові гайди є ефективними інструментами для розвитку іншомовної компетентності в письмі учнів початкових класів. Їх використання допоможе учням зрозуміти структуру різних текстів та вдосконалити навички письма, розвинути творчість та навички креативного мислення. Мета дослідження полягає у створенні обґрунтованої методики використання текстових моделей та письмових гайдів для інтенсифікації оволодіння уміннями та навичками в письмі на уроках англійської мови учнями 4 класу, та її експериментальній перевірці.