dc.contributor.author |
Матіяш, Ольга Михайлівна |
|
dc.date.accessioned |
2024-04-09T11:21:37Z |
|
dc.date.available |
2024-04-09T11:21:37Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Матіяш О. М. Інноваційність у застосуванні проблемного підходу під час вивчення частин мови в 3 класі: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Ольга Михайлівна Матіяш. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 82 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7925 |
|
dc.description.abstract |
Основна мета вивчення української мови – формування грамотної особистості, яка уміє і знає шляхи, способи добору мовних засобів відповідно до ситуації спілкування. Показником якості знання особливостей писемної мови є правописні уміння й навички, з-поміж яких орфографічні викликають найбільше труднощів у молодших школярів. Вплинути на традиційний процес навчання, підвищити ефективність, спрямувати його на розвиток особистості учня може використання проблемного підходу в навчанні молодших школярів. Мета дослідження полягає в тому, щоб теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити методику вивчення частин мови в 3 класі засобами проблемного підходу. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
013 Початкова освіта |
uk_UA |
dc.title |
Інноваційність у застосуванні проблемного підходу під час вивчення частин мови в 3 класі |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
82 |
uk_UA |