dc.contributor.author |
Рябчик, Олександра Олександрівна |
|
dc.date.accessioned |
2024-04-10T08:27:15Z |
|
dc.date.available |
2024-04-10T08:27:15Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Рябчик О. О. Інтегративний підхід у формуванні лінгвістичних здібностей учнів початкових класів: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Олександра Олександрівна Рябчик. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 73 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7930 |
|
dc.description.abstract |
Однією з провідних тенденцій розвитку сучасної освіти є інтеграція її змісту. Впровадження інтеграції має на меті формування загальнонавчальних умінь і навичок учнів, поглиблення їхніх знань, розвиток уваги, пам’яті, розширення пізнавальних інтересів, оволодіння навчальними прийомами, забезпечення цілком нового психологічного клімату для учня і вчителя у процесі навчання. У системі класно-урочного навчання оптимальними шляхами вирішення даної проблеми є інтегровані уроки, інтегровані дні та інтегративні курси. Мета дослідження – теоретичне обґрунтування, експериментальне дослідження, апробація методики формування лінгвістичних здібностей учнів початкових класів. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
013 Початкова освіта |
uk_UA |
dc.title |
Інтегративний підхід у формуванні лінгвістичних здібностей учнів початкових класів |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
73 |
uk_UA |