Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Рябчик, Олександра Олександрівна | |
dc.date.accessioned | 2024-04-10T08:27:15Z | |
dc.date.available | 2024-04-10T08:27:15Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Рябчик О. О. Інтегративний підхід у формуванні лінгвістичних здібностей учнів початкових класів: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Олександра Олександрівна Рябчик. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 73 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7930 | |
dc.description.abstract | Однією з провідних тенденцій розвитку сучасної освіти є інтеграція її змісту. Впровадження інтеграції має на меті формування загальнонавчальних умінь і навичок учнів, поглиблення їхніх знань, розвиток уваги, пам’яті, розширення пізнавальних інтересів, оволодіння навчальними прийомами, забезпечення цілком нового психологічного клімату для учня і вчителя у процесі навчання. У системі класно-урочного навчання оптимальними шляхами вирішення даної проблеми є інтегровані уроки, інтегровані дні та інтегративні курси. Мета дослідження – теоретичне обґрунтування, експериментальне дослідження, апробація методики формування лінгвістичних здібностей учнів початкових класів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 013 Початкова освіта | uk_UA |
dc.title | Інтегративний підхід у формуванні лінгвістичних здібностей учнів початкових класів | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 73 | uk_UA |