dc.contributor.author |
Сумарук, Вікторія Михайлівна |
|
dc.date.accessioned |
2024-04-10T12:01:51Z |
|
dc.date.available |
2024-04-10T12:01:51Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Сумарук В. М. Формування читацької компетентності молодших школярів засобами візуалізації: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Вікторія Михайлівна Сумарук. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 84 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7933 |
|
dc.description.abstract |
Сучасна ситуація з розвитком читацької компетентності молодших школярів є тривожною, потребує неухильної уваги, відповідного переосмислення й окреслення напрямів позитивної динаміки подальшого її розвитку. Значною мірою це зумовлено нестабільністю освітнього процесу під час військової агресії та пандемії COVID-19. Вони спричинили значне погіршення психоемоційного стану українських учнів, збільшення негативних кількісно-якісних показників усіх компонентів читацької діяльності. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити систему вправ для формування наскрізного вміння читати з розумінням в учнів 3 класу засобом візуалізації. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
013 Початкова освіта |
uk_UA |
dc.title |
Формування читацької компетентності молодших школярів засобами візуалізації |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
84 |
uk_UA |