Короткий опис(реферат):
Сьогодні ми працюємо з дітьми, яких називають «цифровим поколінням». Це діти, які більшу частину свого часу проводять онлайн, особливу увагу приділяють соціальним мережам і перегляду відео, а також створюють власний контент. Застосування технології BYOD в освітньому середовищі початкової школи дозволяє педагогам контролювати використання здобувачами освіти особистих інформаційних пристроїв на уроках, демонструючи школярам можливості їх використання не тільки для спілкування чи ігрової діяльності, але й у якості навчальних засобів. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити методику формування комунікативної компетентності здобувачів початкової освіти засобами технології BYOD на уроках мовно-літературної освітньої галузі в умовах Нової української школи.