dc.contributor.author |
Шулепко, Ольга Федорівна |
|
dc.date.accessioned |
2024-05-06T08:12:56Z |
|
dc.date.available |
2024-05-06T08:12:56Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Шулепко О. Ф. Індивідуальний підхід як засіб формування пізнавальних інтересів учнів початкових класів на уроках української мови: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Ольга Федорівна Шулепко. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 75 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8007 |
|
dc.description.abstract |
В сучасному освітньому процесі важливе місце займає індивідуальний підхід, що враховує особливості кожного учня, його готовність до роботи і її темп, ставлення до контролю й оцінювання результатів діяльності та потребує значних зусиль і часу вчителя, який підбиратиме матеріал згідно можливостей кожного школяра. Мета дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні організаційно-педагогічних засад індивідуального підходу як засобу формування пізнавальних інтересів учнів початкових класів на уроках української мови. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
013 Початкова освіта |
uk_UA |
dc.title |
Індивідуальний підхід як засіб формування пізнавальних інтересів учнів початкових класів на уроках української мови |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
75 |
uk_UA |