Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Дудко, Анжеліка Михайлівна | |
dc.date.accessioned | 2024-05-14T06:14:48Z | |
dc.date.available | 2024-05-14T06:14:48Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Дудко А. М. Методика підготовки дітей старшого дошкільного віку до школи засобами будівельно-конструктивних ігор: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Анжеліка Михайлівна Дудко. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 80 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8039 | |
dc.description.abstract | Сучасність ставить нові завдання, зокрема, перед дошкіллям. адже саме там формуються основи особистості, закладається фундамент майбутнього нації. У цьому сенсі актуальною залишається проблема готовності дошкільників до навчання в школі, а також використання різноманітних інноваційних технологій для підвищення ефективності освітнього процесу. Будівельно-конструктивні ігри, конструювання надають величезні можливості для повноцінного розвитку дитини. У процесі ігор з конструктором, будівельним матеріалом дитина отримує не лише задоволення, але й формує здатність активно пізнавати навколишній світ, планувати і контролювати свою діяльність. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність використання будівельно-конструктивних ігор як засобу підготовки дітей до навчання в школі. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 012 Дошкільна освіта | uk_UA |
dc.title | Методика підготовки дітей старшого дошкільного віку до школи засобами будівельно-конструктивних ігор | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 80 | uk_UA |