Аннотации:
Сучасність ставить нові завдання, зокрема, перед дошкіллям. адже саме там формуються основи особистості, закладається фундамент майбутнього нації. У цьому сенсі актуальною залишається проблема готовності дошкільників до навчання в школі, а також використання різноманітних інноваційних технологій для підвищення ефективності освітнього процесу. Будівельно-конструктивні ігри, конструювання надають величезні можливості для повноцінного розвитку дитини. У процесі ігор з конструктором, будівельним матеріалом дитина отримує не лише задоволення, але й формує здатність активно пізнавати навколишній світ, планувати і контролювати свою діяльність. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність використання будівельно-конструктивних ігор як засобу підготовки дітей до навчання в школі.