Короткий опис(реферат):
Одним з найважливіших етапів розвитку дитини є старший дошкільний вік, час, коли закладаються навички, уміння, якості, необхідні для подальшого навчання в школі та подальшого становлення особистості. Відтак доцільно зосередити увагу на засобах інтелектуального розвитку дітей старшого дошкільного віку, оскільки саме в цьому віці діти найкраще сприймають наочні образи та реальні об’єкти дійсності. В цей період актуальним стає використання LEGO-технологій як ефективного засобу інтелектуального розвитку дітей дошкільного віку. Мета дослідження полягає в розробці моделі інтелектуального розвитку дітей старшого дошкільного віку засобами LEGO-технології та організаційно-методичних аспектів її впровадження в освітній процес закладів дошкільної освіти.