Abstract:
На сучасному етапі розвитку суспільства важливе місце займає уміння керувати. Тому особливо гостро постає питання про рівень професіоналізму керівників закладів освіти, їхні професійні якості та компетентності, цінності, мислення, вміння вести за собою людей тощо. Процеси інтеграції нашої держави до світового освітнього простору потребують належного рівня обізнаності вітчизняних педагогів з освітніми інноваціями, технологіями, концепціями, моделями навчання, виховання та управління; високої професійної компетентності керівників закладів освіти у галузі педагогічного інноваційного управління. Мета роботи – теоретично обґрунтувати загальні підходи та шляхи розвитку інноваційної компетентності керівника закладу освіти та на основі емпіричного дослідження розробити модель розвитку інноваційної компетентності керівника закладу дошкільної освіти.