Abstract:
На сьогодні особливої значущості набувають завдання вивчення закономірностей формування системи управлінської діяльності в закладах дошкільної освіти на основі рефлексивного підходу, який сформує у керівників здатність швидко реагувати на виклики сучасного світу, бути ефективними в умовах зростаючої складнокоординованості. Саме цілеспрямована підготовка керівників закладів дошкільної освіти до управління на засадах рефлексивного підходу, що передбачає застосування комплексу спеціально підібраних форм і методів навчання, спрямованих на розвиток здатності компетентно діяти з урахуванням зовнішнього і внутрішнього впливу, повинна забезпечити ефективне управління відповідно до вимог сучасного соціуму. Мета роботи – теоретично обґрунтувати загальні засади управлінської діяльності в закладі дошкільної освіти на основі рефлексивного підходу та розробити методичні поради щодо організації системи управлінської діяльності в закладі дошкільної освіти на основі рефлексивного підходу.