Аннотации:
У навчально-методичному посібнику розглянуто теоретичні засади та практичні поради до організації самостійної роботи майбутніх учителів музичного мистецтва у класі хорового диригування. Систематизовано підходи до самостійного опанування здобувачами вищої освіти диригентської техніки, вокально-інтонаційного та інструментального вивчення партитур хорових творів, описано методичні підходи до аналізу хорових творів та розглянуто його структурний план. На основі науково-методичної літератури та практичного досвіду викладання хорового диригування описано методику добору диригентських схем у складних розмірах та творах немензурованого безрозмірного письма, прийомів та засобів управління хоровим виконанням, розглянуто шляхи їх вдосконалення в межах самостійної роботи, проаналізовано основні шляхи збагачення диригентсько-хорового досвіду в рамках самостійної позааудиторної роботи, описано особливості диригентської підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва у дистанційному форматі навчання, наведено приклад оформлення розгорнутого письмового аналізу хорового твору. Навчально-методичний посібник адресовано здобувачам вищої освіти музичних спеціальностей, вчителям музичного мистецтва, музикантам-професіоналам та всім, хто цікавиться диригентсько-хоровою підготовкою майбутніх учителів музичного мистецтва, а також організацією хорової діяльності школярів у закладах загальної середньої освіти.