Abstract:
Актуальність дослідження визначається необхідністю наукового обґрунтування організаційно-педагогічних умов, а також створенням і реалізацією теоретичної моделі і комплексної педагогічної програми з формування співацьких навичок учнів засобами мультимедійних технологій на уроках музичного мистецтва. Протиріччя між великими потенційними можливостями співацьких навичок, як важливого засобу виховання школярів з використанням мультимедійних технологій та малоефективним використанням цих можливостей у практиці закладів середньої освіти обумовили вибір теми дослідження. Мета дослідження: розробити, теоретично обґрунтувати, експериментально перевірити методику формування співацьких навичок учнів засобами мультимедійних технологій на уроках музичного мистецтва. Об’єкт дослідження: процес музичного виховання учнів закладів загальної середньої освіти. Предмет дослідження: методика формування співацьких навичок учнів засобами мультимедійних технологій на уроках музичного мистецтва.