Короткий опис(реферат):
Проблема формування емоційно-образного мислення учнів-інструменталістів ще не дістала належного наукового висвітлення, особливо в процесі навчання гри на гітарі. Визначення теоретичної й практичної значущості формування емоційно-образного мислення учнів у процесі навчання гри на гітарі, актуальність, своєчасність та недостатній рівень дослідження окресленої проблеми зумовили вибір теми дослідження. Мета дослідження – розробити, теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити методику формування емоційно-образного мислення учнів школи мистецтв у процесі навчання гри на гітарі. Об’єкт дослідження – процес інструментально-виконавського навчання учнів- гітаристів закладів початкової мистецької освіти. Предмет дослідження – теоретико-методологічне та методичне забезпечення формування емоційно-образного мислення учнів школи мистецтв у процесі навчання гри на гітарі.