Abstract:
Актуальність дослідження визначається тим, що незважаючи на значну кількість теоретичних і емпіричних досліджень, які було проведено в галузі музичної освіти, проблема формування музично-ритмічних навичок молодших школярів є не достатньо розробленою. Не визначено теоретичні підходи до обґрунтування процесу становлення всього комплексу музичності в навчально виховному процесі, не знайшли належного обґрунтування методи, прийоми, форми формування музично-ритмічних навичок учнів молодшого шкільного віку, поза увагою науковців лишились питання визначення музично розвивальних можливостей ігрової діяльності. Крім того, аналіз практики засвідчив, що учителі музичного мистецтва цілеспрямованому формуванню музично-ритмічних навичок учнів початкової школи надають недостатньо уваги. Мета дослідження – розробити, теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити методику формування музично-ритмічних навичок молодших школярів у процесі музичної діяльності. Об’єкт дослідження – процес музичного навчання молодших школярів у закладі загальної середньої освіти.