Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Чорпіта, Павло Борисович | |
dc.date.accessioned | 2024-10-30T07:49:51Z | |
dc.date.available | 2024-10-30T07:49:51Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Чорпіта П. Б. Формування музично-ритмічних навичок молодших школярів на уроках музичного мистецтва: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Музичне мистецтво) / Павло Борисович Чорпіта. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 92 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8429 | |
dc.description.abstract | Актуальність дослідження визначається тим, що незважаючи на значну кількість теоретичних і емпіричних досліджень, які було проведено в галузі музичної освіти, проблема формування музично-ритмічних навичок молодших школярів є не достатньо розробленою. Не визначено теоретичні підходи до обґрунтування процесу становлення всього комплексу музичності в навчально виховному процесі, не знайшли належного обґрунтування методи, прийоми, форми формування музично-ритмічних навичок учнів молодшого шкільного віку, поза увагою науковців лишились питання визначення музично розвивальних можливостей ігрової діяльності. Крім того, аналіз практики засвідчив, що учителі музичного мистецтва цілеспрямованому формуванню музично-ритмічних навичок учнів початкової школи надають недостатньо уваги. Мета дослідження – розробити, теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити методику формування музично-ритмічних навичок молодших школярів у процесі музичної діяльності. Об’єкт дослідження – процес музичного навчання молодших школярів у закладі загальної середньої освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 014 Середня освіта (Музичне мистецтво) | uk_UA |
dc.title | Формування музично-ритмічних навичок молодших школярів на уроках музичного мистецтва | uk_UA |
dc.type | Thesis | en |