Abstract:
Актуальність дослідження формування тембрового слуху учнів-інструменталістів початкових мистецьких закладів обумовлена сучасною парадигмою мистецької освіти, адже в ньому системно розглянутий розвиток музично-виконавських здібностей учнів, зокрема, розвиток тембрового слуху. Розглядаючи тембровий слух як здатність людини повноцінно сприймати усі багатогранні барви музичного мистецтва, виникає необхідність його успішного формування в учнів, як передумови успішного розвитку їхніх здібностей та здійснення ними ефективної музично-виконавської діяльності. Мета дослідження – розробка, наукове обґрунтування та дослідно-експериментальна перевірка методики формування тембрового слуху учнів-гітаристів школи мистецтв. Об’єкт дослідження – процес інструментального навчання учнів-гітаристів закладів початкової мистецької освіти.