Abstract:
Особлива увага має бути приділена ранній профілактиці формування залежної поведінки серед учнів. Дослідження літературних джерел вказує на недостатню увагу до проблеми попередження пияцтва та алкоголізму серед старшокласників під час фізкультурних занять. Наразі не вивчені достатньо педагогічні умови ефективності антиалкогольного виховання учнів, роль учителя біології у профілактиці вживання алкоголю підлітками та науково обґрунтовані рекомендації з удосконалення форм і методів попередження шкідливих звичок серед школярів. Також не вивчений механізм взаємодії між педагогічним колективом та родиною в цій роботі. Мета дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні та експериментальній перевірці педагогічних умов ефективного використання засобів фізичної культури для запобігання пияцтва й алкоголізму серед учнів старших класів.