Аннотации:
Міжпредметні зв’язки в освіті дозволяють учням бачити взаємозв’язки між різними предметами, розуміти, як знання та навички з одного предмета можуть бути застосовані у інших ситуаціях. Це сприяє більш глибокому розумінню матеріалу та розвитку критичного мислення. Однак, реалізація міжпредметних зв’язків вимагає певних зусиль і координації з боку вчителів, методистів та організаційно-педагогічного керівництва. Необхідна системна підготовка вчителів, розробка спільних програм та методичних матеріалів, а також створення сприятливих умов для співпраці між вчителями різних предметів. Мета роботи – теоретично дослідити та експериментально перевірити методичні аспекти використання міжпредметних зв’язків як засобу інтеграції знань із курсу біології у закладі загальної середньої освіти.