Abstract:
Підприємства, що активно інтегрують принципи сталого розвитку в свою діяльність, мають можливість не тільки знизити свої витрати, але й підвищити репутацію серед споживачів та інвесторів. У цьому контексті важливим є економічне управління підприємством на засадах сталого розвитку, яке вимагає ретельного аналізу, впровадження нових методик та інструментів для досягнення комплексних цілей сталого розвитку. Актуальність теми обумовлена також необхідністю адаптації реалій українського бізнес-середовища до міжнародних стандартів сталого розвитку, зокрема для підприємств, що належать до міжнародних груп компаній, таких як Geberit. Мета дослідження полягає у комплексному вирішенні теоретико-аналітичних питань й обґрунтуванні практичних рекомендацій щодо ефективного економічного управління підприємством ПРАТ «ГЕБЕРІТ КЕРАМІК ПРОДАКШН» на засадах сталого розвитку.