Короткий опис(реферат):
Комбінаторика та теорія графів є ключовими розділами дискретної математики, що знаходять широке застосування у різних галузях науки і техніки, таких як інформатика, логістика, біологія, економіка та інші. Саме ці розділи математики допомагають учням розвивати математичну компетентність, формуючи структуроване мислення, здатність до абстрагування та аналізу складних систем. Однак у сучасних шкільних програмах ці теми представлені лише фрагментарно, що значно звужує можливості їх використання для розвитку компетентностей учнів. Інтеграція елементів комбінаторики та теорії графів у навчальний процес дозволяє не лише підвищити якість математичної підготовки, але й зробити її більш цікавою, практично орієнтованою та міждисциплінарною. Мета роботи – аналіз методологічних підходів до викладання елементів комбінаторики та теорії графів у шкільному курсі математики, розробка системи навчальних завдань, спрямованих на підвищення математичної компетентності учнів, а також оцінка ефективності їхнього впровадження.