Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Свірчевський, В. М. | |
dc.date.accessioned | 2025-04-23T05:58:23Z | |
dc.date.available | 2025-04-23T05:58:23Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Свірчевський В. М. Елементи комбінаторики та теорії графів в шкільному курсі математики: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Математика) / В. М. Свірчевський. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 91 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9000 | |
dc.description.abstract | Комбінаторика та теорія графів є ключовими розділами дискретної математики, що знаходять широке застосування у різних галузях науки і техніки, таких як інформатика, логістика, біологія, економіка та інші. Саме ці розділи математики допомагають учням розвивати математичну компетентність, формуючи структуроване мислення, здатність до абстрагування та аналізу складних систем. Однак у сучасних шкільних програмах ці теми представлені лише фрагментарно, що значно звужує можливості їх використання для розвитку компетентностей учнів. Інтеграція елементів комбінаторики та теорії графів у навчальний процес дозволяє не лише підвищити якість математичної підготовки, але й зробити її більш цікавою, практично орієнтованою та міждисциплінарною. Мета роботи – аналіз методологічних підходів до викладання елементів комбінаторики та теорії графів у шкільному курсі математики, розробка системи навчальних завдань, спрямованих на підвищення математичної компетентності учнів, а також оцінка ефективності їхнього впровадження. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 014 Середня освіта (Математика) | uk_UA |
dc.title | Елементи комбінаторики та теорії графів в шкільному курсі математики | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 91 | uk_UA |