Кафедра психології освіти: Recent submissions

  • Панчук, Наталія Петрівна; Панчук, Софія Олегівна (Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, 2023)
    Від професійної підготовки здобувача вищої освіти буде залежати успішність формування якостей особистості, що зумовлює необхідність підвищення якості фахової підготовки. Сучасні фахівці повинні бути не просто компетентними ...
  • Панчук, Наталія Петрівна; Панчук, Софія Олегівна (Національний авіаційний університет, 2023)
    На сучасному етапі розвитку нашого суспільства, дуже важливим виступає громадянська позиція молодого покоління, яке приймає участь у зміцненні та захисті нашої країни. Ситуація невизначеності в суспільстві, як одна з ...
  • Дуткевич, Тетяна Вікторівна (Центр учбової літератури, 2022)
    У навчальному посібнику розкриваються базові знання з психології, а саме: поняття про психологічну науку, її основні категорії, методи, принципи, етапи історичного розвитку. Окрема увага приділяється висвітленню властивостей ...
  • Дуткевич, Тетяна Вікторівна (Громадська наукова організація «Всеукраїнська асамблея докторів наук з державного управління», 2023)
    У результаті теоретичного дослідження cхарактеризовано основні психологічні чинники подолання посттравматичного стресового розладу (саногенне мислення, копінг-поведінка, національно-культурна ідентичність, резилієнс ...
  • Дуткевич, Тетяна Вікторівна (КНТ, 2023)
    У навчально-методичному посібнику подано робочу програму навчальної дисципліни «Психологія освіти», практикум з розробками практичних занять (девʼять тем) та питання до поточного і підсумкового контролю знань здобувачів ...
  • Дорофей, Світлана Василівна (КНТ, 2023)
    У методичних рекомендаціях розкрито вимоги до виконання, оформлення й захисту курсових робіт здобувачами першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за освітньо-професійною програмою Практична психологія спеціальності 053 ...
  • Панчук, Наталія Петрівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023)
    Навчально-методичний посібник складається з частин: вступ, робоча програма, силабус, лекційні заняття, практичні заняття, список використаних джерел. Запропоновані завдання створюють простір для вибору, на їх основі викладач ...
  • Панчук, Наталія Петрівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023)
    Навчально-методичний посібник складається з частин: вступ, робоча програма, силабус, лекційні заняття, практичні заняття, завдання до модульної контрольної роботи, завдання до самостійної роботи, програма до екзамену, ...
  • Panchuk, Nataliia; Panchuk, Sofiia (ЖДУ імені Івана Франка, 2023)
    The formation of the future specialist's personality in a higher educational institution sets the following main goals: mastering of professional competencies, knowledge, skills and abilities by future specialists; formation ...
  • Панчук, Наталія Петрівна; Гайова, Катерина (Університет Григорія Сковороди в Переяславі, 2023)
    У статті висвітлено проблему вивчення особливостей пам’яті в гострій фазі інсульту під час проходження навчальної діагностичної практики. Подано та проаналізовано результати психодіагностичного дослідження. Встановлено, ...
  • Панчук, Наталія Петрівна; Белан, Н. В. (ЦФЕНД, 2023)
    В Україні проблема фахової підготовки майбутніх практичних психологів найбільшої актуальності набула після початку війни, оскільки психологічної допомоги потребують не лише військовослужбовці, але й люди, які є внутрішньо ...
  • Дуткевич, Тетяна Вікторівна; Панчук, Наталія Петрівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023)
    Методичні рекомендації розкривають компетентності та вимоги до організації та проведення виробничої психокорекційної практики, зміст практики, індивідуальні завдання та методичні рекомендації до їх виконання. Також подано ...
  • Дуткевич, Тетяна Вікторівна; Панчук, Наталія Петрівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023)
    Методичні рекомендації розкривають компетентності та вимоги до організації та проведення навчальної діагностичної практики, зміст практики, індивідуальні завдання та методичні рекомендації до їх виконання. Також подано ...
  • Максимчук, Наталія Петрівна (ПП Буйницький О.А., 2008)
    У посібнику подано теоретичний та практичний аспекти проблеми психологічної діагностики професійної придатності, що відповідає програмі даного курсу у вищих навчальних закладах. Розробки практичних занять, дозволяють ...
  • Максимчук, Наталія Петрівна (ПП Буйницький О.А., 2009)
    У монографії досліджено особливості становлення ціннісних орієнтацій майбутнього вчителя у процесі професійної підготовки. Поглиблено та розширено зміст поняття "ціннісні орієнтації майбутнього вчителя" як центрального ...
  • Максимчук, Наталія Петрівна (Медобори (ПП Мошак М.І.), 2002)
    Методичні рекомендації відповідають програмі курсу основ психолого-педагогічної діагностики у педагогічних вузах. Вони підготовлені з метою активізації самостійної роботи студентів, включають матеріали, які сприяють посиленню ...
  • Максимчук, Наталія Петрівна (Медобори (ПП Мошак М.І.), 2002)
    В навчальному посібнику розкриваються основні категорії, методики, принципи, закономірності психолого-педагогічної діагностики у зв’язку з потребами навчально-виховного процесу в загальноосвітній школі. Рекомендується ...
  • Максимчук, Наталія Петрівна (Медобори, 2003)
    В навчальному посібнику розкриваються психологічні особливості обдарованості, проблеми обдарованих дітей та їх батьків, основні принципи розробки програм для обдарованих дітей, вияву та розвитку творчих здібностей особистості ...
  • Максимчук, Наталія Петрівна (ПП Буйницький О.А., 2006)
    У навчальному посібнику розкриваються основні поняття психології сексуального розвитку: психологічна сутність сексуального розвитку, її процес, засоби, вікові та індивідуальні особливості. Посібник містить навчальну програму ...
  • Панчук, Наталія Петрівна (Інститут психології імені Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України, 2022-11-22)
    Статтю присвячено проблемі актуальності використання активних методів навчання при вивченні фахових психологічних дисциплін, зокрема практичної підготовки, спрямованої на становлення ціннісних орієнтацій у студентської ...