Аннотации:
У сучасному світі інформаційні технології стали невід’ємною частиною освітнього процесу. Технології швидко розвиваються і заклади вищої освіти (ЗВО) повинні адаптуватися до цих змін, щоб забезпечити своїм здобувачам вищої освіти актуальні знання та навички. З часом, ці інформаційні середовища у ЗВО застарівають та не відповідають повною мірою сучасним потребам користувачів. Це може негативно впливати на якість освітнього процесу та імідж навчального закладу. Оптимізація інформаційного середовища кафедри є ключовим кроком у вирішенні цих проблем. Рефакторинг бренд-айдентики, дизайну та користувацького досвіду дозволить створити сучасне, інтуїтивно зрозуміле та ефективне інформаційне середовище. Послідовне використання брендових елементів, впровадження сучасних дизайнерських рішень та адаптація інтерфейсу до потреб користувачів сприятимуть підвищенню залученості аудиторії, покращенню комунікації та, як наслідок, підвищенню ефективності освітнього процесу. Крім того, оновлене інформаційне середовище позитивно вплине на імідж кафедри та закладу в цілому, зробивши його більш привабливим для потенційних студентів, викладачів та партнерів. Метою кваліфікаційної роботи є створення моделі рефакторингу інформаційного середовища кафедри закладу вищої освіти з метою підвищення якості освітніх послуг та конкурентоспроможності закладу на освітньому ринку. Об’єктом дослідження є бренд-айдентика, дизайн та користувацький досвід інформаційного середовища кафедри закладу вищої освіти. Предметом дослідження є рефакторинг інформаційного середовища кафедри закладу вищої освіти.