Аннотации:
У навчально-методичному посібнику висвітлюються сучасні підходи до формування уявлень про суспільне довкілля в дітей раннього та дошкільного віку. У І частині висвітлено методологію і ключові принципи процесу ознайомлення дітей із довкіллям, напрями і зміст освітньої діяльності, загальний педагогічний інструментарій соціалізації дитини через взаємодію її з довкіллям. У ІІ частині описано методику ознайомлення дітей із особистістю, взаєминами, предметним світом і явищами суспільного життя та виховання в них емоційно-ціннісного ставлення до соціального довкілля. Розглянуто можливості використання елементів інноваційних педагогічних практик в ознайомлювальному процесі Представлені в посібнику матеріали сприятимуть засвоєнню майбутніми вихователями знань та умінь з організації пізнавальної діяльності в суспільному довкіллі, формуванню громадянської свідомості та соціальної компетентності. Матеріали посібника будуть корисними для здобувачів освіти педагогічних спеціальностей, викладачів і фахівців дошкільної освіти, батьків вихованців.