| dc.contributor.author | Капітанчук, Іван Андрійович | |
| dc.date.accessioned | 2025-12-01T13:26:25Z | |
| dc.date.available | 2025-12-01T13:26:25Z | |
| dc.date.issued | 2024 | |
| dc.identifier.citation | Капітанчук І. А. Розвиток просторових орієнтувань старших дошкільників у процесі організації піших прогулянок: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Іван Андрійович Капітанчук. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 71 с. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9580 | |
| dc.description.abstract | Сприйняття просторових відношень та орієнтацій людини в просторі є однією з найскладніших форм сприйняття. Недостатньо сформоване просторове сприйняття до кінця дошкільного періоду викликає труднощі у вивченні математики, письма, читання в початковій школі, ускладнює пізнавальну діяльність дитини. Вивчення закономірностей розвитку просторового сприйняття необхідно для правильної організації пізнавальних процесів у дітей дошкільного віку і систематизації знань, оскільки саме в дитинстві закладаються основні поняття просторових відношень, які будуть удосконалюватися протягом усього життя. Мета дослідження – узагальнити практичний досвід, теоретично обґрунтувати, проаналізувати ефективність розвитку просторових орієнтувань старших дошкільників у процесі організації піших прогулянок та експериментально перевірити дієвість запропонованої методики. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
| dc.subject | 012 Дошкільна освіта | uk_UA |
| dc.title | Розвиток просторових орієнтувань старших дошкільників у процесі організації піших прогулянок | uk_UA |
| dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
| dc.format.pages | 71 | uk_UA |