DSpace Repository

Розвиток просторових орієнтувань старших дошкільників у процесі організації піших прогулянок

Show simple item record

dc.contributor.author Капітанчук, Іван Андрійович
dc.date.accessioned 2025-12-01T13:26:25Z
dc.date.available 2025-12-01T13:26:25Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Капітанчук І. А. Розвиток просторових орієнтувань старших дошкільників у процесі організації піших прогулянок: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Іван Андрійович Капітанчук. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 71 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9580
dc.description.abstract Сприйняття просторових відношень та орієнтацій людини в просторі є однією з найскладніших форм сприйняття. Недостатньо сформоване просторове сприйняття до кінця дошкільного періоду викликає труднощі у вивченні математики, письма, читання в початковій школі, ускладнює пізнавальну діяльність дитини. Вивчення закономірностей розвитку просторового сприйняття необхідно для правильної організації пізнавальних процесів у дітей дошкільного віку і систематизації знань, оскільки саме в дитинстві закладаються основні поняття просторових відношень, які будуть удосконалюватися протягом усього життя. Мета дослідження – узагальнити практичний досвід, теоретично обґрунтувати, проаналізувати ефективність розвитку просторових орієнтувань старших дошкільників у процесі організації піших прогулянок та експериментально перевірити дієвість запропонованої методики. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 012 Дошкільна освіта uk_UA
dc.title Розвиток просторових орієнтувань старших дошкільників у процесі організації піших прогулянок uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 71 uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account