Аннотации:
Сприйняття просторових відношень та орієнтацій людини в просторі є однією з найскладніших форм сприйняття. Недостатньо сформоване просторове сприйняття до кінця дошкільного періоду викликає труднощі у вивченні математики, письма, читання в початковій школі, ускладнює пізнавальну діяльність дитини. Вивчення закономірностей розвитку просторового сприйняття необхідно для правильної організації пізнавальних процесів у дітей дошкільного віку і систематизації знань, оскільки саме в дитинстві закладаються основні поняття просторових відношень, які будуть удосконалюватися протягом усього життя. Мета дослідження – узагальнити практичний досвід, теоретично обґрунтувати, проаналізувати ефективність розвитку просторових орієнтувань старших дошкільників у процесі організації піших прогулянок та експериментально перевірити дієвість запропонованої методики.