DSpace Repository

Формування особистісної ідентичності у дітей старшого дошкільного віку

Show simple item record

dc.contributor.author Цапаєва, Галина Сергіївна
dc.date.accessioned 2025-12-02T07:46:41Z
dc.date.available 2025-12-02T07:46:41Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Цапаєва Г. С. Формування особистісної ідентичності у дітей старшого дошкільного віку: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Галина Сергіївна Цапаєва. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 66 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9587
dc.description.abstract На сьогодні особлива увага фахівців в сфері педагогіки та психології звертається на пошук і розробку нових виховних технологій, які б сприяли становленню високоморальної, ціннісної особистості, формування якої розпочинається вже у дошкільному віці. Мета дослідження – вивчення особливостей становлення особистісної ідентичності дітей старшого дошкільного віку, теоретичне обґрунтування й експериментальна перевірка ефективності педагогічних умов формування особистісної ідентичності старших дошкільників у сучасному закладі дошкільної освіти. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 012 Дошкільна освіта uk_UA
dc.title Формування особистісної ідентичності у дітей старшого дошкільного віку uk_UA
dc.type Магістерська роботп uk_UA
dc.format.pages 66 uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account