Короткий опис(реферат):
У сучасному суспільстві, на тлі кризових, економічних, соціально-психологічних і моральних викликів, зростає потреба у людях, які здатні не тільки бачити об’єктивні соціальні проблеми, обумовлені цими змінами, а й їх вирішувати. Особливо важливо створювати умови для розвитку особистості, здатної до самореалізації, креативного сприйняття дійсності й суспільно корисної діяльності, що сприяє прогресу суспільства. Тому соціальні та психолого-педагогічні питання, пов’язані з формуванням соціального інтелекту, стають пріоритетними для українського суспільства. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати й експериментально перевірити педагогічні умови та методи формування соціального інтелекту дітей старшого дошкільного віку засобами гри.