Показать сокращенную информацию
| dc.contributor.author | Яковець, Богдана Богданівна | |
| dc.date.accessioned | 2025-12-02T08:21:19Z | |
| dc.date.available | 2025-12-02T08:21:19Z | |
| dc.date.issued | 2024 | |
| dc.identifier.citation | Яковець Б. Б. Особливості розвитку соціального інтелекту дошкільників засобами гри: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Богдана Богданівна Яковець. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 67 с. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9589 | |
| dc.description.abstract | У сучасному суспільстві, на тлі кризових, економічних, соціально-психологічних і моральних викликів, зростає потреба у людях, які здатні не тільки бачити об’єктивні соціальні проблеми, обумовлені цими змінами, а й їх вирішувати. Особливо важливо створювати умови для розвитку особистості, здатної до самореалізації, креативного сприйняття дійсності й суспільно корисної діяльності, що сприяє прогресу суспільства. Тому соціальні та психолого-педагогічні питання, пов’язані з формуванням соціального інтелекту, стають пріоритетними для українського суспільства. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати й експериментально перевірити педагогічні умови та методи формування соціального інтелекту дітей старшого дошкільного віку засобами гри. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
| dc.subject | 012 Дошкільна освіта | uk_UA |
| dc.title | Особливості розвитку соціального інтелекту дошкільників засобами гри | uk_UA |
| dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
| dc.format.pages | 67 | uk_UA |