Аннотации:
У сучасних умовах дошкільна освіта орієнтована на розвиток не лише знань, але й на формування компетентностей, здатних забезпечити успішне навчання в подальшому. Одним з основних завдань сучасного дошкільного виховання є сприяння розвитку пізнавальних інтересів дітей, їхньої допитливості та бажання до пізнання навколишнього світу. Згідно з новими педагогічними стандартами та програмами дошкільної освіти, важливо акцентувати увагу на активному залученні дітей до дослідницької діяльності, що сприятиме розвитку у них творчого потенціалу. Мета дослідження полягає у визначенні та теоретичному обґрунтуванні педагогічних умов ефективного використання дослідницько-експериментальної діяльності для оптимізації пізнавальної активності старших дошкільників.