DSpace Repository

Цифровізація сфери гостинності: стан та перспективи

Show simple item record

dc.contributor.author Кравчута, Катерина Вікторівна
dc.date.accessioned 2025-12-08T11:50:30Z
dc.date.available 2025-12-08T11:50:30Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation Кравчута К. В. Цифровізація сфери гостинності: стан та перспективи: бакалаврська роб.: 241 Готельно-ресторанна справа / Катерина Вікторівна Кравчута. – Кам’янець-Подільський, 2025. – 73 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9613
dc.description.abstract Постійне зростання потреб споживачів у швидкому та зручному обслуговуванні зумовлює необхідність широкого впровадження цифрових технологій у сфері гостинності. Сучасні гості очікують індивідуалізованого підходу та мінімізації часу на рутинні операції, що вимагає розробки й інтеграції мобільних додатків, систем «безшовного» реєстрування й аналітичних платформ для обробки великих обсягів даних. Крім того, стрімке розростання онлайн-акаунтів та платформ для бронювання створює жорстку конкуренцію як між готелями, так і між традиційними закладами й об’єктами спільного користування житлом. Мета роботи – комплексний аналіз стану та перспектив розвитку цифрових технологій у сфері гостинності на прикладі діяльності готелю Ramada Encore Kyiv. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 241 Готельно-ресторанна справа uk_UA
dc.title Цифровізація сфери гостинності: стан та перспективи uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 73 uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account