Показать сокращенную информацию
| dc.contributor.author | Ляска, Богдан Віталійович | |
| dc.date.accessioned | 2025-12-22T07:40:38Z | |
| dc.date.available | 2025-12-22T07:40:38Z | |
| dc.date.issued | 2024 | |
| dc.identifier.citation | Ляска Б. В. Психолого-педагогічні основи формування саморегуляції пізнавальної діяльності учнів початкової школи на уроках математики: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Богдан Віталійович Ляска. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 78 с. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9642 | |
| dc.description.abstract | Саморегуляція є однією з основних психічних функцій людини, що дозволяє контролювати свої дії, емоції та вольові зусилля. У процесі навчання діти повинні вчитися самостійно контролювати свою діяльність, що допомагає їм досягати цілей і робити навчання більш ефективним. Рівень розвитку саморегуляції залежить від багатьох факторів, включаючи зовнішні умови та індивідуальні особливості учнів. Мета роботи – теоретично обґрунтувати й експериментально перевірити ефективні засоби процесу формування саморегуляції пізнавальної діяльності учнів початкової школи під час вивчення математики. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
| dc.subject | 013 Початкова освіта | uk_UA |
| dc.title | Психолого-педагогічні основи формування саморегуляції пізнавальної діяльності учнів початкової школи на уроках математики | uk_UA |
| dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
| dc.format.pages | 78 | uk_UA |