ElarK-PNU

Психолого-педагогічні основи формування саморегуляції пізнавальної діяльності учнів початкової школи на уроках математики

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ляска, Богдан Віталійович
dc.date.accessioned 2025-12-22T07:40:38Z
dc.date.available 2025-12-22T07:40:38Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Ляска Б. В. Психолого-педагогічні основи формування саморегуляції пізнавальної діяльності учнів початкової школи на уроках математики: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Богдан Віталійович Ляска. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 78 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9642
dc.description.abstract Саморегуляція є однією з основних психічних функцій людини, що дозволяє контролювати свої дії, емоції та вольові зусилля. У процесі навчання діти повинні вчитися самостійно контролювати свою діяльність, що допомагає їм досягати цілей і робити навчання більш ефективним. Рівень розвитку саморегуляції залежить від багатьох факторів, включаючи зовнішні умови та індивідуальні особливості учнів. Мета роботи – теоретично обґрунтувати й експериментально перевірити ефективні засоби процесу формування саморегуляції пізнавальної діяльності учнів початкової школи під час вивчення математики. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 013 Початкова освіта uk_UA
dc.title Психолого-педагогічні основи формування саморегуляції пізнавальної діяльності учнів початкової школи на уроках математики uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 78 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу