Abstract:
В умовах війни більшість молодших школярів перебуває в стані стресу, що негативно впливає на їх емоційний стан, розвиток і функціонування мозку. Відтак спостерігається зниження рівня когнітивних функцій дітей, зокрема уваги, пам’яті та мислення, що значно ускладнює процес запам’ятовування і засвоєння нової інформації. Результатом окреслених процесів є труднощі в навчанні та зниження здатності дітей ефективно опановувати знання. З огляду на це педагогічна спільнота досліджує та розробляє методи і прийоми для інтенсивного розвитку творчого мислення школярів та підвищення ефективності сприйняття учнями навчального матеріалу, серед яких – методи ейдетики. Мета роботи – теоретично обґрунтувати й експериментально перевірити систему роботи з розвитку пам’яті та творчого мислення здобувачів початкової освіти засобами технологій ейдетики на уроках мовно-літературної освітньої галузі.