902. Дипломні роботи (проекти) освітнього ступеня «магістр»: Recent submissions

  • Анікушина, Надія Олегівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2022)
    3D-візуалізація допомагає дизайнерам, використовуючи спеціалізоване програмне забезпечення, розробляти 3D-моделі продукту, над яким вони працюють, та їх візуалізувати. Ці візуалізації дизайну продукту містять найдрібніші ...
  • Фроімчук, Максим Андрійович (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2022)
    В Україні система STEM-освіти впроваджувалась з 2017 по 2021 роки, тому вона є відносно новою для наших учнів і вчителів. STEM-освіта володіє спектром специфічних форми і прийомів: семінари, хакатони, ярмарки, технодроми, ...
  • Яценюк, Валерій Іванович (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2022)
    Якщо, аналізуючи швидкість спадання послідовності найкращих наближень функції деякими поліномами, досліджувати властивості цієї функції і її узагальнених похідних, то тоді мова йде про доведення обернених теорем теорії ...
  • Ямполь, Юрій Віталійович (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2022)
    У фізиці та розділах математики (диференціальних рівняннях, теорії ймовірностей) виникає потреба розширити поняття похідної, вводячи узагальнену похідну, за допомогою якої функція, що має розриви першого роду, стає ...
  • Степанюк, Світлана Павлівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2022)
    Тема «Перпендикулярність прямих і площин в просторі» в курсі стереометрії має важливе значення для загального розвитку дитини. При вивченні цієї теми узагальнюються та систематизуються знання учнів про прямі та площини, ...
  • Сливка, Христина Володимирівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2022)
    Гіпотеза Коллатца – одна з найвідоміших невирішених математичних проблем, яку сформулював Лотар Коллатц у 1932 році. Ця проблема має багато різних імен. Гіпотеза також відома під назвою “Сіракузька проблема”, або “гіпотеза ...
  • Солярик, Олексій (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2022)
    Дипломна робота присвячена матрицям показників та матрицям відстаней. Метою роботи є визначення можливості відновлення матриці Евклідових відстаней, відновлення матриці відстаней між об’єктами на прямій, а також дослідження ...
  • Захарчук, Олена Володимирівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2022)
    Робота присвячена дослідженню коливних розв’язків еволюційних рівнянь різних типів, а точніше, майже-періодичних та квазіперіодичних розв’язків диференціальних та різницевих рівнянь у нескінченновимірних просторах обмежених ...
  • Мельник, Микола Вікторович (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2022)
    Робота присвячена дослідженню узагальненої задачі Штейнера у півнормованому просторі та побудові збіжного чисельного методу її розв’язування. Результати, отримані в дипломній роботі, представляють самостійний інтерес та ...
  • Здорик, Олександр Андрійович (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2022)
    Сучасна школа має забезпечити виховання всебічно розвиненої людини, тому одночасно з піднесенням науково-теоретичного рівня навчання треба дбати про вироблення в учнів уміння застосовувати здобуті знання на практиці, про ...
  • Жеребцова, Ірина Володимирівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2022)
    Робота присвячена вивченню задач стійкості руху в сенсі Ляпунова для випадку різницевих та диференціальних рівнянь різних типів. Вона містить дискретні аналоги відомих теорем першого та другого методів Ляпунова про стійкість ...
  • Гончар, Ірина Володимирівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2022)
    Гіпотеза Сеймура – одна з найвідоміших у теорії графів невирішених математичних проблем, яку сформулював Пол Сеймур у 1990 році. Ця проблема також відома під назвою “задача другої околиці”. Метою роботи є оцінка значень ...
  • Гладиш, Дмитро Григорович (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2022)
    Зараз вивченню тригонометричних функцій саме як функцій числового аргументу приділяється велика увага у шкільному курсі алгебри і початків аналізу. Є кілька різних підходів до вивчення цієї теми в шкільному курсі, і вчителі, ...
  • Каліщук, Вадим Володимирович (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2022)
    Дипломна робота присвячена застосуванню теорії графів в теорії кілець. Один із важливих класів, що виникає в різних питаннях теорії кілець, – клас черепичних порядків. Кожний черепичний порядок повністю визначається своєю ...
  • Каліта, Наталя Анатоліївна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2022)
    У роботі розглядається задача мінімізації опуклої кусково-афінної функції в просторі, спряженому до лінійного нормованого простору, з обмеженнями типу лінійних рівнянь та нерівностей і додатковим обмеженням на норми її ...
  • Борзик, Марина Сергіївна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2022)
    Предметом дослідження дипломної роботи є задача відшукання чебишовської у розумінні метрики Гаусдорфа точки системи замкнених куль лінійного нормованого простору, які неперервно змінюються. Крім того, в роботі встановлено ...
  • Маланчук, Ірина Михайлівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2021)
    Створення цілісної системи освітнього моніторингу дозволяє неперервно відслідковувати стан, проблеми навчання, своєчасно на них реагувати, досліджувати закономірності забезпечення якості освіти, оцінювати ефективність ...
  • Маковій, Адріана Петрівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2021)
    На сучасному етапі розвитку інформаційних технологій пошук ефективних засобів та методів діагностики рівня освітніх досягнень магістрів, здобувачів вищої освіти набуває все більшої уваги у зв’язку з тим, що об’єктивізація ...
  • Ільницький, Богдан Сергійович (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2021)
    Освіта – складне й багатовекторне суспільне явище, яке передбачає поєднання різних видів навчальної та виховної діяльності. Одним із основних завдань сучасної освіти є забезпечення високої якості, що відповідає запитам ...
  • Олійник, Денис Миколайович (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2021)
    Тестові методики відіграють важливу роль в оптимізації навчального процесу при різнорівневій підготовці групи, реалізації широкого і глибокого контролю за освоєнням знань студентів. З одного боку, вони сприяють вирішенню ...

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account