Аннотации:
Інформаційно-освітнє середовище сучасного школяра багате на джерела інформації. Зміст інформації, що наповнює ці джерела, постійно та безперервно змінюється. Особливістю цих змін є стрімке збагачення вмісту віртуальної складової сучасного інформаційного середовища. Сформований у школярів у процесі освоєння курсу інформатики досвід роботи з віртуальним середовищем повинен бути неодмінно задіяний у вивченні різних наук, особливо фізики. На досягнення цієї мети орієнтуються вимоги до рівня підготовки випускників шкіл. При вивченні фізики учні повинні освоїти практику поєднання у навчальному пізнанні нових і традиційних способів роботи в предметно-інформаційному середовищі. При цьому важливо, щоб вони оволоділи загальними підходами до сприйняття, обробки і використання інформації з фізики незалежно від того, викладена вона усно, у книзі або розміщена на електронному носії. Вирішення цих завдань визначає новий більш високий рівень розвитку інформаційної культури школярів. Випускнику школи необхідно інтегруватися в соціальне середовище. Формування компетентностей, які здобуваються в процесі навчання, включає нові вимоги в умовах інформаційного суспільства, а саме розвиток інформаційно-комунікаційних умінь і навичок. Мета роботи — дослідити впровадження інформаційно-комунікаційних технологій при вивченні одного з найскладніших розділів фізики у середній школі, а саме «Електромагнітних явищ», використання Phet-симуляцій для виконання лабораторних робіт та створення навчального електронного курсу з даного розділу фізики. Об'єктом дослідження стало використання комп'ютерних технологій, інтерактивних симуляцій та електронного навчального курсу у процесі навчання фізики учнів загальноосвітніх шкіл. Предмет дослідження — впровадження інформаційно-комунікаційних технологій при вивченні електромагнітних явищ у базовій школі.