ElarK-PNU

Особливості корекції тривожності у дітей-логопатів молодшого шкільного віку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Вавдійчик, Андрій Андрійович
dc.date.accessioned 2019-11-19T16:54:16Z
dc.date.available 2019-11-19T16:54:16Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Вавдійчик А. А. Особливості корекції тривожності у дітей-логопатів молодшого шкільного віку: магістерська роб.: 8.01010501 Корекційна освіта. Логопедія. Спеціальна психологія / Андрій Андрійович Вавдійчик. – Кам’янець-Подільський, 2017. – 97 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3112
dc.description.abstract Намір вивчати тривожність виник безпосередньо внаслідок спроб усунення чи зменшення її надмірного рівня. Пошуки спеціальної інформації про цей психічний стан, показали, що його вивченню приділяється недостатньо уваги у вітчизняній науково-методичній літературі. Це прямо пов’язане з тим, що психічні стани стали предметом інтенсивного вивчення з позицій психології лише у другій половині двадцятого століття. Поняття „психічні стани” найчастіше вживалося у смисловому зв’язку з емоціями. Проблематику виникнення, трансформації, взаємодії та впливу емоцій менше досліджено у психології порівняно з пізнавальними процесами. Тривожність – емоційний стан людини, який виникає в умовах ймовірних несподіванок, як при затримці приємних емоцій, так і при очікуванні неприємностей. При цьому, важливо враховувати особливості як ситуацій, що його провокують, так і зовнішні та внутрішні прояви, в тому числі переживання, які можуть суттєвим чином впливати на поведінку. Визначення рівня тривожності як властивості особистості, важливе тому, що ця властивість багато в чому обумовлює поведінку. Тривожність також впливає на процеси мислення, на увагу, сприймання та пам’ять. Мета дослідження: з’ясувати природу тривожності, як психічного стану дитини з порушеннями мовлення, розкрити можливості арт-терапії (зокрема проективного малювання) у розвитку емоційної сфери дитини і корекції високої тривожності. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Особливості корекції тривожності у дітей-логопатів молодшого шкільного віку uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу