Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Вовкович, Діана Василівна | |
dc.date.accessioned | 2019-11-19T16:58:35Z | |
dc.date.available | 2019-11-19T16:58:35Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3113 | |
dc.description.abstract | Фонетичний бік мовлення – це термін, що характеризує вимовний бік мовлення, формування якого забезпечується точністю рухів м’язів мовленнєвого апарату, достатньою для того, щоб вимовити звуки, склади, слова, речення у відповідності до результатів аналізу, проведеного слуховими (що забезпечує акустичне сприймання мови на слух) і кінестетичними (що забезпечує сприймання артикуляційних позицій вимовлених звуків) відчуттям та сприйманням. Фонематичні процеси є базовими для формування як фонетичного так і писемного, лексичного та граматичного боків мовлення, а, отже, їх формування є вагомим завданням початкової школи. Метою нашого дослідження було на підставі вивчення специфіки порушень фонематичних процесів у школярів з порушеннями мовлення та розумово відсталих дітей, визначити специфіку їх корекції в умовах логопедичного пункту у школі. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Особливості розвитку фонематичних процесів у молодших школярів з типовим та атиповим розвитком | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |