ElarK-PNU

Особливості розвитку фонематичних процесів у молодших школярів з типовим та атиповим розвитком

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Вовкович, Діана Василівна
dc.date.accessioned 2019-11-19T16:58:35Z
dc.date.available 2019-11-19T16:58:35Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3113
dc.description.abstract Фонетичний бік мовлення – це термін, що характеризує вимовний бік мовлення, формування якого забезпечується точністю рухів м’язів мовленнєвого апарату, достатньою для того, щоб вимовити звуки, склади, слова, речення у відповідності до результатів аналізу, проведеного слуховими (що забезпечує акустичне сприймання мови на слух) і кінестетичними (що забезпечує сприймання артикуляційних позицій вимовлених звуків) відчуттям та сприйманням. Фонематичні процеси є базовими для формування як фонетичного так і писемного, лексичного та граматичного боків мовлення, а, отже, їх формування є вагомим завданням початкової школи. Метою нашого дослідження було на підставі вивчення специфіки порушень фонематичних процесів у школярів з порушеннями мовлення та розумово відсталих дітей, визначити специфіку їх корекції в умовах логопедичного пункту у школі. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Особливості розвитку фонематичних процесів у молодших школярів з типовим та атиповим розвитком uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу