dc.description.abstract |
Серед питань сучасної дошкільної освіти особливої актуальності в логопедичній практиці набуває проблема пошуку інноваційних підходів до організації співпраці з родинами дошкільників. Адже дошкільний навчальний заклад – перший суспільний виховний заклад в житті дитини, який спроможний встановити та регулювати таку взаємодію. Інформаційно-комунікаційні технології стали невід’ємною частиною сучасного світу, вони значною мірою визначають подальший економічний та суспільний розвиток людства. У цих умовах певних змін вимагає й освітня галузь. Широкі можливості, які надають комп’ютерні технології та Інтернет, дають змогу освітянам краще подати матеріал, зробити його більш цікавим, швидко перевірити засвоєні знання, підвищити інтерес цільової аудиторії до актуальних питань, активно спілкуватися з колегами, батьками та громадськістю, отримувати найновітнішу інформацію. Завдяки цьому підвищується авторитет працівників освіти, вони дійсно стають носіями культури, знань, усього передового. Слід зазначити, що у логопедичній науці і практиці дослідження проблеми роботи з батьками шляхом інтегрування інтерактивних та інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) в освітній простір накопичено певний досвід (В. Краєвський, О. Свириденко, О. Цимбалюк, О. Стойко, О. Кравчина, А. Коломієць, Г. Бєлєнька, Н. Кудикіна, Л. Дерев’янко), але в цілому тема не є вивченою та узагальненою. Водночас на практиці склалась досить суперечлива ситуація: незважаючи на безперечно позитивні фактори використання інформаційно-комунікаційних технологій в дошкільній освіті, їх можливості, на жаль, застосовуються фрагментарно і спорадично. Зважаючи на це, перед нами постала проблема: які ефективні сучасні засоби можна використовувати в роботі з батькам для підвищення рівня їх педагогічної освіченості з питань попередження та подолання мовленнєвих порушень у дітей та підвищення результативності корекційно-розвивальної роботи. Це й обумовило вибір теми нашого дослідження. Мета дослідження: обґрунтувати зміст дистанційно-інтерактивних форм роботи логопеда з батьками дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку та розробити методичного забезпечення для їхнього застосування. |
uk_UA |