Аннотации:
В умовах реформування освітнього простору відповідно до вимог сучасного устрою суспільства гострою проблемою постає розвиток дитини раннього та дошкільного віку. З-поміж складових особистості дитини вкрай важливим є розвиток її сенсорних відчуттів. Загальновідомо, що рівень розвитку вищих форм пізнавальної діяльності перебуває у прямій залежності від стану рухового аналізатора в цілому, а особливо від ступеня сформованості тонких рухів кистей і пальців рук. У зв’язку з цим робота з розвитку дрібної моторики рук повинні обов’язково включатися в систему підготовки дітей до образотворчої діяльності. Метою роботи є обґрунтувати теоретичні засади підготовки руки дитини дошкільного віку засобом пальчикових ігор та розробити зміст, форми і методи використання їх на заняттях з образотворчої діяльності в ДНЗ.